13:16

Har solat en liten stund nu ska snart ut igen men
ja sa ju att bilder skulle komma idag, så ja passa på
att lägga in dom innan pappa åker.

Haha de blev inte så mycket sola, pappa visa mig våra sällskapsdjur på verandan
och i granhäcken, vi mata dom och ja var helt extas haha hoppa runt,
var äcklad osv.

Senare vid 3 tiden åker ja me min moster
min kusin och kanske simon och badar i ås.
Jag bada aldrig i poolen för de va 24 grader så ja ångra mig.
- puss

jag och annica sitter i MIN pärla ( pers bil ) påväg till oliver där vi stanna
i flera milijoner år kändes de som.

hahahaha randombild.

här e en av våra fina kompisar han e den största och vi har döpt han till
oskar. hahaha

i know you like him :) <3 mitt fina husdjur jättegosig e han.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0