22:51

hej sötnosar, fick ett litet klagomål av egor:p
han stör sig på att ja bara skriver 3 rader i bland men de e pga. att simon
hatar att ja skriver blogg när ja e me han så de blir bara hej och hejdå ibland, ska försöka
bättra mig.

Jag hatar att se ens föreldrar gråta och idag var mamma ledsen pga. en sak
och man vet inte vad man ska ta sig till, ja börja nästan gråta själv.
Jag hoppas att de ordnar sig.
mamma om du läser detta så älskar jag dig du har funnits hos mig hela
livet och du betyder oendligt mycket.

Idag kolla ja simon mamma och cissi på paris hiltons my new bbf
och brittany vann precis som ja hade drömt, de va lite läskigt.
Efter programmet drog vi ner till stan och träffa lite trevligt folk.
nu sitter jag här och har jättetråkigt ska kolla lite teve men
först blir de en bloggrunda.
- puss



Kommentarer
Postat av: egor

haaha mycket bättre sara ;D släng in lite bilder för den delen också, så blir det ännu bättre :D

2009-08-12 @ 11:57:07
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0