Första skoldagen!

Dagen gick toppen bara att ja blev lite irriterad på en person
som tror att alla e wannabe henne, ja har en likadan tröja och då e man wannabe tydligen?
Om DU inte vill att folk ska ha likadana kläder som dig handla på nått annat ställe än gina tricot
Jag vill absolut inte vara som dig nejnej verkligen inte och varför skulle jag vilja?

i villket fall var de rätt soft idag men har redan
fått 2 läxor, vi har inte gjort nått spec.
efter skolan gick jag och cissi till en bänk vid "bajsån" och satt där
sen såg ja nått svart ligga där och sen rörde de på sig och jag skrek OOOOOOOOOOOOORM!!!
och hoppa upp på bänken och cissi gjorde likadant ormen högg efter oss
och vi börja gråta, sen hoppa den ner i vattnet och vi drog därifrån, vi stanna
vid 47:an och åt pizza sen kom simon.
Efter de har vi bara suttit utanför filmhuset sen skjutsa elvira
hem mig på moppen.
- puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0