godmorgon!

hej sötnosar,
jag fick ett mail om att innebandyn startar snart men de
värsta var att de var löpning på onsdag och måndag tror jag
och jag som inte har tränat nånting under sommarlovet
alla kommer skratta åt mig för min kassa kondition.
ivillket fall ska jag ut och springa lite idag och sen ska jag klippa gräset också.
jag ställde klockan på 9 för att vänja mig gå  upp lite tidigare men de gick inte
men lite tidigare gick jag upp iaf. halv 11.

Senare idag kommer simon till mig
vi skulle hitta på nått, får se vad de blir.

nu ska jag in på gina tricotś hemsida och kolla lite
kläder blir eventuellt örebro för min del i morgon,
måste köpa nått till skolan.
- puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jag har också askass konditon nu :(

har inte tränat någonting i sommar

2009-08-18 @ 18:52:55
Postat av: feffffffe

hahaha, jag har också askass konditon :(

har inte tränat någonting i sommar.

2009-08-18 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0