herregud de e bara kläder?!

ni vet inlägget förut om att hon sa att jag var wannabe henne,
först neka hon när ja fråga varför hon hade sagt de sen blev hon sur
och sa att jag härma henne, de e så att nitbältet till en grå tunika de har tydligen ingen annan
en hon haft!? hmm jo.

Så lilla alice släpp de, vi har känt varann sens dagis och
de e bara kläder om du inte vill att nån ska ha likadana kläder
så vafan handlar du på gina då?

Du har ingen rätt att vara sur
du har köpt en likadan kjol som mig
blir jag sur? nej!

jag tycker att de e riktigt töntigt
att bli sur över att nån har likadana kläder
och jag har absolut inte härmat dig, och ditt
lilla tack och hej jag e snyggare än dig, ja de kanske du är
men tack hörru mitt självförtroende e redan ner på 0% du gör de
så mycket bättre. not.

ja e iaf. inte sur över en sån liten grej.
och skärp dig förfan du e 15 år inte 10
du var precis sån förut också så fort nån i klassen
hade nått som var likt så "mobba" du i stort sett den.

men men hoppas du fattar att man gör inte så
och jag tycker att de e onödigt för att bli sur för en sån liten
grej och särskilt när vi har vart så bra kompisar förr.
 - puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud, jag har också sånt sånt och kan tänka mig att det finns ganska många fler som har. big deal liksom:P

2009-08-27 @ 15:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0