HISS ELLER DISS!



Hiss eller diss?
Nu kollar vi på hela outiftten jag väljer att hissa
hennes långa mörka hår me lugg, jag har själv haft de men jag passa inte i de
det e inte många som gör men hon gjorde de perfekt.

Jag väljer också att hissa hennes kjol och tröja tillsammans
lite oversize t-shirt och jag som älskar oversize.
HISS

Kjolen e underbart söt men den skulle kunna vara i en annan färg.
Men pga. att de e höst snart blir de mörka färger som
svart,grått,lila osv.
så passar den mer till hösten en sommaren.
HISS PÅ KJOLEN.

Skorna i sig passar me färgen till resten av outfiten
men utseendet gillar jag inte
jag får känslan av tantskor, de stora tjocka banden e nog de
som ger tantkänslan lite.
jag dissar skorna.
- puss




Kommentarer
Postat av: JONNA

hiss! :>

2009-08-13 @ 19:51:05
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

hela outfiten var skitsnygg

2009-08-14 @ 17:33:41
URL: http://esber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0