Ni som kollar min bilddagbok!


ja la upp denna bild på bilddagboken och helvete vad de satte fart mee komentarerna.
de va lite kul eftersom ingen har sagt nått förut men sen vart de en hel svärm me komentarer.

För de förstta tycker ja inte att ja har så snygg kropp som alla skrev.
För de andra var de inte så att ni skulle tycka att den va sexig xD
för att de va en bild till dagens outfit på min blogg.

men ni får ju tycka vad ni vill men en sak borde ni veta, ja kan inte
ta åt mig saker. eller jo ja kan ta åt mig elaka saker de gör ja hela tiden
men snälla saker går inte in i mitt huvud!
- puss



Kommentarer
Postat av: hemlig man

lol det var INGEN som skrev att du hade snygg kropp

din trattwaldhino xDxP

2009-08-08 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0