1/7

Hej jag fick i simon i sjön igår kväll och min mamma ringde mig.
Vi hade varmt i poolen hemma ca. 27 grader tror ja hon sa.
Simon och ja vakna runt 11 tror ja och som vanligt åt vi frukost.
Efter frukosten börja vi "jobba" simon trimma gräs ja drog upp en massa vass ur vattnet brevid bryggan
och Arne ( hans morfar ) klippte gräset.'
Mina ögon kände av de ganska väl så ja var tvungen att gå in.
De har vart 30 grader sol idag och ja och simon har badad lite idag också.
Idag fick ja även veta att vi ska åka till båten runt 4 på morgonen på söndag SUCK!
Men imorn ska vi shoppa vi åker dit vi skulle runt halv 10 imorn bitti.
nu ska ja gosa me simon :)
- puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0