26/6

Hej vi kom till finland idag, vi hade inte någon bra hytt påvägen hit, den var pytteliten och motorerna var precis under.
De vart inte någon speciell bra sömn.
När vi kom fram hit fick vi mat och fika och sen åkte vi på nån marknad, ser ungefär ut som noramarken men utan karuseller bara en massa skit.
När vi kom tillbaka slängde ja och simon oss i sjön , vi har även åkt lite båt idag.
Ja somna en stund på dagen idag ja kände att de böhövdes verkligen.
Språket är så fult här och när de sitter och pratar sitter jag och ler som ett fån.
Det skulle bli soligt imorn lika soligt som idag tror jag. Simon försvann in nyss
han skulle ta nått att äta så ja väntar här ute i gästhuset.
JAG SAKNAR MIN MAMMA OCH PAPPA!!!
Ja känner att denna vecka kommer att bli lång.
- puss


väntan på att få komma in på båten.

påvägen till båten, stockholm och globen :)

där skulle man kunna bo

ute på däck, man kände sig ganska stor.

Rolf och en skabbig sara i vår "STOOOORA HYTT"

Suddig bild ja vet, men här e en bild över hela hytten xD



                                         
                                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0