2/7

Hej idag gick vi upp 8 tror ja vi ställde klockan på.
Vi gjorde oss i ordning och åt frukost,
sen åkte vi till Jyväskulä eller hur de stavas.
Vi gick in på H&M ja hitta ett tub-linne och två hårband och simon en blå cardigan.
Imorn kommer Rolf ( simons pappa ) hit, ÄNTLIGEN en till som kan prata svenska.
De skulle bli varmt imorn men varningar för åska!
Idag har de vart grymt varmt men lite mulet för min del, fast de stoppa
inte mig och simon för att bada.
Vi har även grillat kycklingspätt idag riktigt gott vare.
Mamma ringde mig idag hon saknar säkert mig lika mycket som ja saknar
hon och pappa :)
De hade legat i poolen hela dan på en varsin badmadrass.
Just nu har ja megatråkigt, ja e törstig och simon försöker sova.
ja får väl också försöka sova nu.
- puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0