27/6

Hej idag vakna simon o ja runt halv 11.
Vi gick in och åt frukost, och mitt öga har svullnat jättemycket idag de var knallrött och typ gul/brunt.
Efter frukosten åkte vi till apoteket för att köpa ögondroppar ( svullnaden e pga. allergi) Vi åkte till nån skidbacke i Himos.
De va så varmt i bilen så ja nästan skulle kunna dö.
Visste ni att vid nästan varje bilmack finns de café me fik och sånt?
Igår fick ja veta att Michael jackson har dött typ hjärtstillestånd eller nått :( ja tyckte att hans musik var bra.
De har vart ca. 26 Grader varm i sjön idag,
så jag och simon har solat och badat mycket idag.
Vi har precis ätit grillat de va väldigt gott, jag och simon ska vila lite nu.
JAG SAKNAR MIN MAMMA OCH PAPPA FORTFARANDE.
- puss

Min älskling <3

Vid  Himos.



                                                                                                                        

                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0