28/6

Tjoo idag har vi gjort ungefär samma som igår. Fast vi vakna runt halv 10.
Vi åt frukost sen solade och badade, Igår ringde mion mamma mig, jag tror faktist inte att ja har saknat henne såhär mycket nångång!
Idag åt vi äppelpaj och så dumma som ja och simon e hoppa vi ner i sjön och bada, jag fick känslan av att spy.
tur vare att ja inte gjorde de.
Jag och simon var ute me Rocky ( deras hund ) idag och efteråt fick vi reda på att de fanns björn och lodjur där vi hade gått
och de vågade komma nära alltså inga skygga djur.
Simon e tråkig som kollar på transformers för tredje gången.
Jad funderar på att sova,
En sak säger ja bara

JAG SAKNAR SVERIGE!
Borta bra hemma
BÄST
- puss
här har vi en suddig bild på rocky.


         

                                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: oliver nilsson

ohhh rocky :D hur äre med han ?:D <3

2009-07-07 @ 03:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0