29/6 och 30/6

Hej ja skrev aldrig igår för att ja var så trött.
Igår hade vi jättemulet på morgonen så ja och simon höll oss inne för de mesta.
Men de klarna upp senare.
Vi bastade även och sprang och hoppade i vattnet.
på kvällen sen kolla vi på transformers, efter de somna jag.

Idag vakna vi runt 10 över 11 och åt frukost sen åkte vi till stan Simon skulle ha cyklop xD
han e som en liten unge.
vi kolla på lite kläder också men hitta inget.
Vi ska till nått shoppingcenter på torsdag istället.
Vi har haft ungefär 27 grader idag så självklart bada vi också, simon gjorde bajsrekord på dass idag
Ca. 45 SEKUNDER!! me torkning och hela köret,
 men de va pågrund av att de fanns massa spindlar inne där.
Nu ska ja försöka få simon att ta ett kvällsdopp.
Jag vill även att min mamma ska ringa mig.
- puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0