Amanda Wikström<3

Hej bloggen ja ska skriva till en vän som e hur underbar som helst, vi pratar aldrig nuförtiden och de tycker ja e synd.





Amanda wikström, du e fortfarande en av dom som betyder mest, alla minnen, alla hemligheter,alla kvällar, hela sommaren me dig var underrbar. Du och ja var fjortisarna som hölls ner på stan utanför filmhuset me alla moppepojkar.
Foundationtäckta i hela ansiktet putande läppar och puch up, allt vårat skitsnack allt kul vi hade har försvunnit.
Jag vet att ja har vart en idiot men alla gör sina misstag. Jag vill att du ska kunna förlåta mig.

Kommer du ihåg när  vi satt vid kyrkotrappen och spela in videoklipp på mobilen när vi sa att vi skulle bli nunnor föralltid  när vi endå var oskulda. Pizza eller pommestallrik nästan varje dag på 47an. Och när du lärde mig att så som ja kalla de "kossabebis" hette kalv, och när vi bada i min pool och soltorka på studsmattan. När vi åkte till skara sommarland kch åkte gruvbanan då din bikini åkte upp när du höll armarna rakt upp, och när du fick sitta brevid en jättehårig gubbe.

Jag har suttit och kolla på gammla bilder på oss och faktist sett att du va inne och kolla på bilderna 3 juli, jag vill att du ska sakna mig lika mycket som ja saknar dig.
Inget då menar jag INGET kan ersätta en sån bra och rolig sommar som jag hade me dig.




du nästan döda mig varje gång ja la upp denna bild. :)


AMANDA DU E EN AV DE BÄSTA TROTS ATT VI HAR VÄXT IFRÅN VARANN ELLER VAD DE E SOM HAR GJORT ATT VI SKILJDES ÅT. SNÄLLA FÖRLÅT MIG <3





Kommentarer
Postat av: amanda

Åh, Sara! När jag läste det här rörde det mig verkligen. Jag saknar dig nog lika mkt som du saknar mig, utan att jag vågat säga det! Känns som att du växt i från mig och inte kan vara bästa kompis med någon yngre. Men du ska veta hur myyyycket jag saknar tiderna i sommras med dig! Alla tider, spec dom nere på stan med moppepojkarna och skara sommarland. Det var den bästa sommaren, någonsin! Du stöttade mig hela tiden eftersom det var under sommaren jag hade det som värst! Ingen kan ersätta våran vänskap, även fast vi inte är lika bra kompisar längre. Vi pratar aldrig längre, som du sagt redan, och det sårar mig något otroligt eftersom jag älskar dig så sjuuuukt mycket Sara Lindell. Vi skulle ju alltid hålla ihop, vi, som då kallades Noras största fjortisar. Saknar den tiden med dig, Sara. Varje gång jag lyssnar på vissa låtar som vi lyssnade på hela sommaren, så känner jag hur saknaden växer som fan! Alla bra tider och alla dåliga stunder. Jag saknar och älskar dig Sara. Har nog aldrig haft en sån bra vän, vi hör ihop eftersom alla gånger vi bråkat som fan har vi ALLTID blivit vänner igen! Du är och kmr alltid vara en av mina bästa vänner även om du inte alltid kommer känna samma <3

2009-07-11 @ 12:42:36
URL: http://awikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0