Barnvakt!

Nu e min och simons "pass" klart me att vara barnvakter.
vi har lekt lite i sandlådan också, torkat snor och simon fick byta blöjor.
Ätit piggelin har vi också gjort, ååh älskar piggelin och sandlådor nu snälla spola tillbaks tiden
då man var liten!

Snart ska jag ringa min pappa och be han hämta mig, jag hoppas att simon följer me hem också, 
ska nog bada i poolen när ja kommer hem, efter de ska ja nog köpa en tidning, måla om naglarna om solen e 
kvar sen ska ja sola lite också, kanske läsa tidningen i solen.

Jag glömde säga igår att ja träffa amanda :)
hon ja har skrivit om tidigare fick en liten gullig kram,
de behövdes verkligen.
Uppdaterar senare.
- puss





Kommentarer
Postat av: Randy

Skriv gärna en motivering vad du bloggar om =)

2009-07-14 @ 17:34:26
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0