hm, who is the copycat?

Ursäkta men både Kissie och Dessie har lagt ut sina inlägg såhär!

Dessies:

Mr.Mens where are you?
 Herre min gud, Mr.Mens har inte kommit på 2 månader, tänk om jag är gravid?! Jag måste verkligen kolla mig när jag är i stockholm, för jag har faktiskt minskat på godsakerna, ändå så känner jag att jag har blivit större. Jag är på samma vikt, 48Kg, men ändå så har jag den där lilla gravid magen. Det känns hemskt, tänk om jag är gravid?! 15år och har en bebis, det låter fan i mig inte bra.. Vart kan Mr.Mens tagit vägen? Om ni hittar den, så ring till 72100 och sök efter mig, så talar vi om vart du hittat den, och hur mycket du vill ha i hittelön! Jag ska inte vara gravid, hela min ungdom kommer ju fan vara borta då?! ÅÅH!

och kissies:
Mr. Mens, where are you?
*Puf*, inte lätt att hålla igång en bloppis.. Får hur många mail som helst! Men förutom det har jag kommit på att min mens är 12 dagar sen!! Först brydde jag mig inte när det hade gått en vecka, men nu vet jag inte! Kanske gravid, den nya unga mamma bloggarn Kissie? Haha omöjligt, you know why! Still not married ;) Ska nog dock gå och kolla upp detta..

Kommentarer
Postat av: egor

haha dom där två e roliga dom ;)

2009-07-12 @ 22:05:07
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0