Ikväll

Nu har simon åkt hem till per.
Ja sitter helt ensam här me min katt och en läskig känsla e de i huset redan!

Jag sitter här me en täpt näsa och halsont, jag hade 37,5 precis på gränsen till feber
och ja ska till skara sommarland imorgon haha känns bra. hoost not.
Men ja ska ställa upp för min lilla kusin albin.
Så om ni undrar varför de blir dålig uppdatering imorgon e de pga. skara sommarland.
vi åker imorgon bitti vid 9 tiden och sen kommer vi hem på kvällen.

Just nu känns de som att ja vill ha lite sällskap i detta hus.
- puss



Kommentarer
Postat av: ronja

Hejhej! jag har frågestund i min blogg..

Du får jättegärna vara med och ställa frågor.

Och så LOVAR jag att försöka fråga så ärlgit som möjligt, hihi :)

2009-07-15 @ 22:26:21
URL: http://disrespect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0