Lite ändrade planer

Jag har fixat klart mig nu men de blev lite ändrade planer pga. att ja e så seg idag.
Mår lite sisådär så ja och annica ska ses lite senare.
Ikväll ska ja kanske till simon om min pappa kan skjutsa mig.

I september ska vi te cypern men ja har ställt kravet att om simon inte får följa me ska de inte räkna me att ja ska me.
Jag har ingen lust att springa runt me mina kusiner som e en hel del yngre en mig och sen åker vi under min och simons ett års dag så nej tack får inte han följa me följer inte ja me.

Ja behöver verkligen en cykel så ja kan börja cykla till simon men nej mamma e ju så jävla snål så inte får ja en cykel.
När båda mina bröder fyllde 15 fick de välja mellan att få en dator eller en moppe.
Men självklart kommer inte ja få välja.
"du skulle ju få resan" säger mamma men ja ska fan ha en moppe me körkort o allt.
Dom ska inte ha nån rätt att välja om inte ja får de.
De kan hon glömma.

Min mamma e så jävla orättvis som när hon sa att vi skulle göra i ordning i mitt rum börja dom me min brors rum
han fick helt nya möbler nytapetserat och en 32" plattteve.
Då sa ja så mycket som " skulle inte vi börja me mitt rum "
då sa min mamma o min moster " vi börjar me de viktigaste först"
Tydligen e ja inte tillräckligt viktig, mitt rum e förjävligt och hon har sagt i ca.2 år nu att mitt rum ska fixas
men de kommer aldrig bli gjort.
Just nu e ja så jävla trött på allt.





Kommentarer
Postat av: t

visst äre jobbigt med sånnt? Tkr det liknar lite köns diskrimenering fast din mamma tänker nog inte på det. Bara för att du är tjej betyder väl inte de att du inte ska få köra moppe. När vi var bästa vänner i sjuan så skulle ni ju börja med ditt rum. det kmr ja ihåg.



Hoppas de löser sig. vi måste träffas snart :)))<3

2009-07-09 @ 16:19:59
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0