Onsdag 11:28

Godmorgon sömntutor, vakna för ett litet tag sen (simon och hans lillebror väckte mig)
Simon gav mig en macka och ja har ätit klart.

ja ska berätta lite om gårdagen pga. att ja inte hann igår.

Pillan kom och hämta mig och mamma och körde upp mig till dom,
pillan antero och mamma åkte och beställde resa, de blev cypern den 14 september tror ja,
Skönt att inte ha me min bror denna gång.
Ivillket fall n´är ja kom hem till dom var albin ute på studsmattan men vi gick in och fika på
kladdmuffins kakor och saft, muuuums.
Senare börja vi hoppa runt och dansa till the lahme song.
Efter de spela vi lite sims och ja byggde ett asfint hus (Stolt)
Sen kom simon och hämta mig på cykel och vi åkte vidare ner och träffa lite folk.
Men vi vart inte kvar så länge. när vi kom hwm till mig gjorde vi mat,
och sen var vi uppe på mitt rum och märkte fan va tråkigt vi har, så vi ringde cissi så hon skulle komma till
filmhuset, Vi cykla dit och där satt Annica och feffe och sen kom Olivia, Carro och amanda.
Sen gick pontus och joel och en massa folk o sa hej, de va kul o se dom pga. att ja inte har träffat dom sens skolan sluta! Ja cissi och Erik satte oss nere vid strandpromenaden och prata sen cykla simon mig på cykeln till gyttorp.
- puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0