Sitter me min kisse.

Hej alla läsare :)
just nu sitter ja me min katt frasse och gosar, jag vill ha ben and jerrys så tråkigt som de e, e affären stängd.
De blev inget att åka till simon pga. att hans bror inte hade sovit nått inatt pga. att simon tydligen hade vart sur inatt och slagit på massa saker eller va de va.
Ja e jättesugen på glass eller godis ( ovanligt ) .

Imorgon ska ja leka me annica, får väl se vad vi hittar på.
kanske blir några bilder osv.

Ja ringde simon för ett litet tag sen de va då ja fick reda på att hans bror inte ville att ja skulle komma,
sa simon att han kanske kunde komma te mig ja sa såklart "nej de behöver du inte" men nu ångrar ja
att ja sa de. Ska nog ringa simon och be han komma endå.

Senare ikväll kommer de nog lite produkttips osv.
om inte simon kommer skulle ja kunna tro.

Nu ska ja kolla lite teve, och vänta på att mamma ska prata klart i telefonen så ja kan ringa hit simon,
och kanske ta en smoothie.
- puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0