SKÄRPNING!!

FÖRLÅT JÄTTE FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!

Ja menar de.
de har vart skitdålig uppdatering denna vecka.
ivillket fall har ja inte haft tid att blogga idag, pga. simons släktträff me finnar och norskar haha.
Vi var där i minst 7 timmar ja dog nästan för ja var så trött.
Ja och simon gick in i ett lusthus där ja somna i ca. en halvtimme av väntan på att få åka hem.
De va jättetrevligt folk oså, men ja hade inte sovit så bra inatt
När vi kom hem tjocka vi oss me ostbågar och cola, simon åkte hem efter ett litet tag men sen kom cissi.
Vi gick ut en sväng i ca. 1 timme och sen tog hon bussen hem.

När ja kom hem gick ja in i duschen och nu sitter ja här nydushad och fräsh.

imorgon ska ja följa me simon och sirpa till örebro ( simon ska fixa id-kort) sedan kanske de blir en liten shoppingrunda,
Bankkortet följer me iaf.

Nu i lång väntan ska simon ringa mig snart hoppas jag, och säga att han älskar mig haha nej men villken tid dom kommer
och hämtar upp mig imorgon, ska nog gå upp vid 9 fixa mig och ta de lite lugnt sen bär de vidare till örebro som sagt.
- puss



Kommentarer
Postat av: egor

vi kommer nog aldrig få se dom där bilderna från tältningen xD

2009-07-27 @ 12:06:23
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0