Stan.

Kom precis hem från stan, ja och simon sitter här me en varsin cappucino.
Vi träffa en hel del socialt folk men de blev lite drygt mot slutet.
Tyvärr tog ja inga bilder.
Snart ska vi ta och kolla på beck och sedan paradise hotel, haha de e så kul
de knullar, snackar skit och sover!

Idag har ja haft min svarta byxdress, ganska bekväm men ett minus är att när
man sätter sig eller böjer sig så åker den ner bak i.

Jag och simon har även hjälpt min mamma och pappa i trädgården.
Pappa klippte häcken och vi plocka upp löv.
hoho.

Glöm inte att rösta på mig som veckans blogg!
- puss



Kommentarer
Postat av: triinky

Fin blogg :)

2009-07-14 @ 21:21:02
URL: http://triinkys.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0