tjena morsning :D eller eftermiddag/kväll

goddag gott folk. just nu är sara på toaletten men vi håller på att steka kassler som vi ska blanda med nån kina grönsaksmix liknande grejs. idag har vi solat och badat i hennes pol jag sitter här och lyssnar på min underbara trance. tack o lov att du finns trance <3

snart bär det av till kalkbråttet med per fredrikzon och hans syster :) + trollet ( annica )
[hon ser ut som ett troll i sin nya haircut enligt mig] höhö ...

men tack tack och ha det bra


// simon sjöberg peace mf

Kommentarer
Postat av: Randy

Har ni haft fint väder? vart bor du?

2009-07-14 @ 19:42:43
URL: http://www.randys.se
Postat av: amanda ♥

Haha aa :), de verkar ju som att människan behöver pengar om hon säljer allt dyrare än va hon köpte de.. Haha



I Januari så kom dom ut i butik men dom tog slut direkt så kom dom in 2 månader senare typ och tog slut lika snabbt dåå...

Jag blev helt förälskad i skorna men hade inga pengar just då.. :/



Kram

2009-07-14 @ 20:17:01
URL: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0