Torsdag

Tyvärr blir de ingen dagens outfit som ja sa, tiden rann bara iväg så ja hann inte.
först var ja seg och bara satt vid datorn idag, men sen tog ja mig vett och gjorde mig helt klar för att gå till Annica.
Annica kom och mötte mig me lilla tore.
När vi kom hem till henne spela vi guitarhero me hennes syster, sen satt vi och snacka ute i hennes hall me hennes mamma och lillasyster.
Sedan gick vi upp och snacka ännu mer :p
de märks verligen att vi inte har setts på länge vi prata en hel del faktist.
När ja kom hem städa ja mitt rum så min pappa kunde skjutsa mig till simon,
vi stanna utanför nöjesbutiken så ja kunde köpa lite godis, sen bar de av till simon :)
När ja kom hit köpte simon kebab till mig :D mums
nu sitter ja i simons säng me hans minidator ( en sån ja har )
Ja tror att vi ska kolla film senare sen blir de väl att sova också.
-puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0