En dag på stranden :)

Hej bloggen :)
När ja kom hem till simon packa han handuk osv.
och två color fick vi också, sen gick vi till stranden, ja blev lite besviken för att de va ganska så mycket mer folk än igår.
Vi låg där i kanske 1-2 timmar och sen gick vi hem för att de började bli för mycket moln sen skulle vi hämta Jesper på dagis. Sen kom pappa och hämta mig, de e typ de enda ja har gjort idag legat på stranden och hämtat unge på dagis ;)
snart ska ja packa inför finland imorgon, cissi och hanna kommer hem inatt runt 2 och ja hoppas att cissi vill träffa mig innan ja åker, vi åker runt 2 halv 3 tiden så hon måste komma till stan :D
nu lägger ja in lite bilder från gårdagen på stranden och bilderna vi tog idag :)
- puss





jag bad simon ta kort på mig när ja schteeekeer men tyvärr tog han inte kort på mitt ansikte xD
en sak ska ja säga, ja bryr mig inte om vad andra tycker men ja e nöjd över min kropp.


jag var även tvungen att berätta att de e simon som har tatt bilden :p
han var så stolt , där ser ni även hur målnigt de blev.

Kommentarer
Postat av: JENNNA

smal du är! :O

2009-06-24 @ 17:59:29
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: IVONISH JAO

Rysligt fina solglasögon grabben har! Har du nån aning om vart han har köpt dem?



Ta hand om dig!

2009-06-24 @ 19:10:23
URL: http://ivonish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0