fredag och lördag :)

gårdagen var trevlig ja var me simon vi åt me familjen sen cykla vi till johan, och mötte upp annica :) de var trevligt
vi kom hem vid 20 i tolv och kolla lite teve och sen gick vi upp och sov.
vakna jättetidigt idag, minns inte när men jag gick upp o la mig igen så somna både ja och simon om igen.
vi har typ slappat hela dan idag kollat teve och bara inte gjort nånting, ikväll ska ja till mormor och morfar på middag,
min mormor fyller år grattis till henne :)
har gjort mig lite i ordning oså , simon åkte nyss hem så nu har ja jättetråkigt och känner att jag bara måste ha cola.
uppdaterar senare :)
- puss

dagens kläder: tröja: HM 149 kr, Kjol: ginatricot 199 kr.
bilden blev inge bra för i den vinkeln gör de att ja såg lite tjock ut villket ja inte är. har även konstig hållning på kroppen. xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0