Hemma.

Så e hemma från stan nu, pappa köpte skor och ja tog ut pengar osv.
ja hitta inga bra shorts så får väl se om ja hittar några i finland.
Cissi kom till mig ist. för ja var tvungen att packa de sista.
Vi satt och skratta och prata om turkiet, ja har saknat hennes skratt så in i norden.
Hon gick vidare till rickhard efter typ en halvtimme och så gick ja upp och packa klart NÄSTAN.
De blir de sista inlägget nu innan ja åker, kom ihåg att skriva om ni har önskningar om videoinlägg osv.
Nu ska ja byta shorts och fixa mig lite för snart kommer simon och rolf tror jag.
hoppas jag får hela baksätet för mig själv så ja kan ligga o sova påvägen till stockholm.

Sakna mig inte för mycket nu,
- puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0