hudvårdstips!




jag har några bra tips till att få en bra hy de har funkat för mig så varför inte för er?
jag gick till ett ställe som heter "care" hos en som heter cicci som gav mig många tips plus en skön ansiktsbehandling.

Drick en hel del vatten hyn blir så mycket fräschare gärna me lite citron eller lime i,
Andvänd inte sånt som cleracil Stavas? eller nått de torkar ut huden villket inte är bra pga. man kan flagna osv.
andvänd de hudprodukter som funkar bäst till din hy, du kan gå till en person som kan så kan den rådgiva dig.
tvätta gärna morgon och kväll och ha en dagkäm.
dissa brunkrämen, pudret osv. när du inte ska ut så att hyn kan få utrymme att andas
andvänd ansiktsmasker inte för ofta men nån gång kan vara bra.
om du har svårt att låta bli att pilla på huden och finnarna så kan de vara bra att ha smink som puder och foundation i skolan för då pillar man inte och då kommer de inte in några baciller.
om du måste klämma en finne eller por osv. ta en pappersbit och håll den emellan när du klämmer då kommer de in mindre bakterier.
skrubba ansiktet me peelingcreme 1-2 gånger per vecka de funkar super om du har småfinnar.

sedan jag var hos cicci har min hy blivit så mycket bättre, jag hade ett ansikte fullt me äckliga finnar och porer de var därför jag gick till cicci och hon hjälpte mig verkligen jag är så himla nöjd så ni som bor i nora tex. och har lite sämre hy rekomenderar jag henne hon ger jättebra råd för ens hy plus att man får en jätteskön massage i ansiktet me de krämer hon ser at huden behöver. mina ansiktprodukter heter dermanord och funkar till 100% jag har ett ansiktsvatten jag har på varje gång jag har duschat eller om ja säger varje gång ja har fuktigt ansikte.


märket på produkterna ja andvänder
de e olika priser men mina tre flaskor kosta ca. 250 kr per flaska
men de e defenetivt värt pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0