Lördag.

De va midsommar igår tyvärr vart de inga bilder,
Vi åt lunch och sen sommartårta "gräddtårta me jordgubbar"
vi tävlade efter och mitt lag ( mamma, antero o ja) kom tvåa ;)
Efter vi hade grillat ringde ja tova och hon hämta upp mig på moppen sen bar de av hem till mig, och fixa sig lite.
Vi åkte moppe till rickard men de va jättedrygt så vi åkte till statiol och hyrde film och köpte chips.
Simon fick gå hem xD vi hyrde nån fjortisfilm som var lite till och från rolig, minns inte va den hette men men.
Vaknade runt 12 tiden me simon brevid mig, vi gick ner och fråga mamma om vi fick ta tårta men hon tyckte att vi skulle äta frukost först.
Fast simons föreldrar rädda oss och ringde o sa att vi skulle grilla och att de skulle komma o hämta oss,
och genom de fick vi en varsin bit tårta. Happy face :)
När vi kom hem till simon börjades de laga mat och maten var Ûbergod.
Mycket mer har ja inte gjort idag, När ja kom hem såg ja att pontus hade lämnat mina solglasögon de va tur för imorn bär de av till strömstad (norge) och de skulle vara 17 grader molnfritt och hur hade de gått utan solbrillorna ;)
uppdaterar sen kanske :)
- puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs min blogg o kolla alla kommentarer, haha ;o besöksrekord! 70 pers idag :P

2009-06-21 @ 18:19:15
Postat av: t

oj de va jag som skrev de där(TOVA)

2009-06-21 @ 18:19:33
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0