Måndag.

ja uppdatera inte igår heller för ja åkte hem till simon osv.
ni får den uppdateringen nu istället.
Igår åkte ja pappa och simon till farmor och farfar och fika väldigt gott vare :)
sen åkte vi hem och ja o simon gjorde inget spec. sen skulle vi till simon och hans mamma bjöd oss på pizza så vi delade på en kebabpizza utan champinjoner och lök me mild sås.
sen satt ja o nörda sims jääääättelänge simon somna tillochmed, när jag hade stängt spelet tog de inte lång tid innan jag själv somna.

 jag vakna sen på morgonen av hans brors enorma snarkningar och ryggvärk som man alltid får när man sover i simons lilla säng, de e jättetrångt sen e sängen jättemjuk så man får ont i ryggen.
på morgonen blev de lite till sims sen åt vi mat och sen lite till sims.
Sedan hämta mamma pernilla och albin upp mig me bilen då skulle vi köpa blommor nånstans innan järnboås men där vart de inga blommor sen åkte vi till plantmarknaden i linde och där köpte dom blommor för en tusenlapp typ, dom e galna.
Jag frös jättemycket när ja kom hem så ja kröp under en filt och värmde mig och lyckades somna.
När ja vakna vart de lite korv me bröd och nu kollar ja på sista avsnittet av city akuten.
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0