Megan Fox kär i Angelina?

Transformers-stjärnan, som säger att hon är singel efter uppbrottet med Brian Austin Green, menar att en romans med Angelina Jolie skulle lösa alla hennes problem,
skriver entertainmentwise.com.
När brittiska Heat magazine frågade henne om hon är kär i sexbarnsmamman sa hon: – Absolut, varje gång ett förhållande tar slut säger jag: om jag bara fick vara Angelinas flickvän skulle jag vara så glad. – Jag älskar Angelina Jolie. Hon är någon jag beundrar och ser upp till. Hon är min favoritskådespelerska i Hollywood. Jag älskar att hon är så otroligt ärlig och jag känner att hon inte är rädd att vara sig själv. Hon säger det hon tänker, säger Megan Fox till tidningen.

Taget ur klick.
Visst världens skvallertidning men endå :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0