Midsommar.

Vakna runt halv 10, ja vet tidigt men men
just nu sitter ja och kollar på smallevile men har redan sett avsnittet förut.
Ja väntar på att mamma ska bli klar me att fixa sig så ja kan duscha och sminka mig oså.
Faktist så vet ja inte vad ja ska ha för outfit till idag, funderar på jeansshorts,kjol eller jeans,
de blir nog klackisar till de men ja vet inte villka xD
så de får ta sin tid sen och välja va de blir att ha på sig.
Vi åker till mina kusiner vid 1 tiden på nån äcklig silllunch men för min del blir de nog sallad eller nått
efter vi har ätit lunch ska vi leka lekar typ som 5 kamp men ja vet inte hur många lekar de e :p
sen blir de nog tårta eller nått och senare mot kvällen grillning, efter vi har ätit den grillade maten bär de av nånstans me min vän Tova :) så får vi se vad vi hittar på.
Ja tror ja uppdaterar ikväll me lite bilder oså men e inte säker pga. att de kan bli sent och då orkar ja inte :p
isf. kommer de upp imorgon.
- puss

Kommentarer
Postat av: mysigaste

Önskar dig en Trevlig Midsommar

2009-06-19 @ 13:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0