Onsdag och jättedålig uppdatering

hej och förlåt att jag inte har skrivit något idag, idag dansade vi breakdance eller ja dom andra försökte dansa och jag satt och kollade på det  vill säga.
sen hade vi två timmars håltimme så då passade jag på att cykla hem, kollade lite på nån film på tv och gosade me min katt.
sen cykla jag till biografen sen kolla vi på partik 1,5 redan sett filmen men den e ganska smårolig och bra endå.
efter det gick vi till hemkunskapen och gjorde mackor med 8 E för vi ska till karlskoga ska åka nått jättegammalt tåg som bara går i ca 30 km/h de kommer att ta ungefär 2 timmar.
sen tror jag att vi ska gå på museum osv.
men det kommer att bli jättetråkigt utan cissi och hanna , skolan var jättedryg för ingen skratta alla var dryga men nu under tiiden när hanna och cissi inte e här e shwana min bästa kompis :)
jag grät jättemycket igår hade så ont i magen, blir det inte bättre blir de nog sjukhuset för min del.
Efter skolan gick jag och köpte matsäck till imorn och simon kom och sen cykla vi hem och gjorde supergoda chokladcupcakes.
jahapp nu e de skolavlsutning om en vecka, skolavslutning utan cissi och hanna :(
jag hoppas de här tre veckorna dom e borta går fort som fan för jag saknar dom redan.
jaja nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon bitti, gonatt läsare :)
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0