Onsdag, Torsdag.

Ja blogga aldrig igår pga. ja blev så sur.
ja skrev två likadana inlägg men de hamna i utkast så ja bloggar idag istället :)
Gårdagen var väldigt trevlig, ja vakna runt 12 nångång och direkt när ja kom ner för trappen ringde telefonen, 
de va min moster som undra om ja skulle kunna vara barnvakt till min lille kusin Albin,
ja svara väl på ett ungefär "okej visst"
ja hade även lovat min mamma att städa lite så albin hjälpte mig att städa teverummet,köket, båda hallarna och toaletten 
fy de va inte de roligaste man har gjort i sitt liv.

På kvällen sen vid ungefär 7 tiden kom Tova till mig me sin fina moppe, och de bar av upp till 
hittorp och träffa massa tjejer, vi åt massa godis drack massa dricka och snacka.
Tova fick skjutsa hem mig rätt tidigt pga. att min pappa var lite ... i huvudet.
när ja kom hem ringde ja simon och han cykla hem till mig på  en pyttepytteliten cykel som e hans 8 åriga systers.
ja och simon satt och häcka framför teven och han lova att inte somna men såklart gjorde han de, jag gick upp och la mig och lyckades somna sen kom simon upp och väckte mig och tyckte att ja va elak.
om de va nån som va elak vare ju simon? :p

Idag torsdag,  hade simon vaknat ganska tidigt tror ja, ja vakna runt 12 tiden fast simon sa typ att klockan var 1
ja tyckte att ja hade sovit ganska länge och klockan kändes verkligen inte som 1.
vi gick ner och kolla på teve me pappsen och sen kom hans föreldrar och skulle hämta han, ja ville också följa me men pappa skulle inte kunna hämta mig, så simon gick ut till bilen.
sen kom han in igen o sa på ett ungefär " mamma ska endå jobba natt idag så hon kan skjutsa dig" 
så de sluta me att ja följde me iaf.
vi tog en sväng till lågprisan me hans mamma och hon köpte lite grejs.
När vi kom till gyttorp åt ja o simon en varsin macka me sallad och sånt nyttigt och gott på, och sedan dela vi på en muffin. Vi gick in på hans rum och ja ville spela sims men ja ångra mig så ja stängde av haha,
nu sitter vi och har tråkigt och ja tycker att vi ska hitta på nått, ja tycker också att simon ska köpa chips till mig,
hoho mull.
- puss


ja bjuder på en gammal bild simon hade på sin dator.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0