Perez Hilton slogs blodig av Will.I.Am i black eyed peas

Perez Hilton ska ha blivit misshandlad av Will.I.Am i Black eyed peas.
 Det skrev han på sin twittersida när han blödande väntade på att polisen skulle komma till platsen.

 Men Will.I.Am förnekar anklagelserna. På Twitter
.
HELT SJUKT!

Vid nio på morgonen svensk tid kom nödropet från Perez Hilton. På Twitter.'
 Enligt meddelandet hade han blivit misshandlad på ett hotell när han bevakade musikfestival ”Muchmusic” i Toronto.
– Jag är i chock. Jag behöver polisen nu med en gång. Snälla kom till Soho metropolitan hotel nu. Snälla. Ungefär tio minuter senare avslöjar han vem det var som attackerade honom.
 – Jag blev misshandlad av Will.I.Am i Black eyed peas och hans säkerhetsvakter. Jag blöder. Snälla jag behöver polisanmäla. Inget skämt.

”Killen är galen”
I nästa inlägg förklarar han att han fortfarande väntar på polisen men att blödningen har avstannat. Men efter att Perez Hilton offentliggjort misshandeln på Twitter var inte Will.I.Am sen att avfärda anklagelsen. På Twitter. Han skapade en konto enbart av den anledningen, förklarar han.
 – Den här killen är galen, Han gör vad som helst för att synas i media, skriver han. Och Perez är inte sen att bemöta lögnanklagelserna. På Twitter.
 – Det finns flera vittnen. Du kan förneka det hur mycket du vill. Sanningen är sanningen och jag talar sanning.
 – Jag känner mig så tom just nu. Chockad. Jag behöver jobba, fortsätter han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0