Söndag. "kär i smash into pieces?"

Efter simon hade åkt hem idag gick jag upp i duschen sen blåste jag håret torrt gick ner på stan och solade.
Min mamma ringde när jag låg i solariumet och sa att de snart var mat efter jag hade solat klart cykla ja hem då hade dom ätit upp allt ris så jag fick endå vänta på att riset skulle bli klart.
sen gick jag upp och la mig i sängen, jag hade ont i magen, ringde simon sen sov jag i ca. 2 timmar sen kolla jag på stylista.
Alla e så elaka mot Kate min favorit också typ alla hatar henne.
nu sitter jag här me min mamma ska snart duscha oså.

Alla klagar på att jag är "kär" i smash into pieces jag kan berätta lite för er nu :)
Benjamin "gittaristen" bodde granne me oss lirade lite gitarr me min bror oså.
han är jätteduktig och jag har ju lärt mig med tiden, min bror har spelat deras låtar för mig osv. jag gillade smash into pieces när hon tjejen sjöng också men de blev dubbelt så mycket bättre med Adam när han börja sjunga ist.
Viktor spela för jättelängesen i ett band som bestog av min bror viktor och peter dom kom ju absolut inte så långt som smash into pieces har kommit idag.
Dom var som ett så kallat "garageband" men endå jag har lärt mig som sagt, och dom spelar min musikstil och är helt grymma nu fick ni en liten förklaring på just varför jag tycker om dom.

ååh älskar dom verkligen, låten e underbar <3


Kommentarer
Postat av: Feliciaaa

sv; ja de är den, eller röd/rosa(:

2009-06-08 @ 18:29:57
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med, smash into pieces är bra, riktigt bra! :)

2009-06-15 @ 23:38:48
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0