Tisdag.

Body & brain idag gick ju lite sådär haha först var vi i klassrummet och gjorde brainfrågor osv.
sen var de bara att byta om till body.
vi vann alla matcher utom en på dragkampen de gjorde även våra killar iklassen , vi kom 1 på stafetten och helvetesstaftten kom vi 3a våran plats på brain delen vart 2a nöjda endå de saknades 5 poäng.
vi hade klätt ut oss jättemycket idag folk trodde vi skulle vinna men de tyckte inte dommarna de var 8 B som vann i deras framträdande var de typ huliganer som kom och slog ner några sen kommer "superhjältarna" in och de hade lite plastfolie på fötterna och sedan dansa dom ltegrann, vi vart jättebesvikna men nästa år kan INGEN slå oss 8 F liksom :)
Efter skolan gick jag och simon upp på stan köpte en kuvertväska/plånbok på bakkom trend sedan köpte jag en bandlös bh till skolavslutningen som e på TORSDAG längtar.
ja och simon skulle vara idag men både ja och han var trötta hade ont i huvudet osv. så han fick skjuts av johan hagberg,jag gick och prata lite me jonte och sedan gick jag vidare och prata me siyamand, naj och alexander trevligt vare, när bussarna kom gick ja o hämta min cykel och cykla hem, jag tog en glass och sen somna jag på soffan, vakna för ett lite tag sen.
De var verkligen jätteskönt att få sova.
snart kommer mamma hem me mat till mig, e rätt hungrig faktist ikväll blir de desperate housewifes.
Imorgon ska vi städa skopen och vårat hemklassrum och även kolla på multisport.
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0