Tisdag, förlåt för dålig uppdatering

skärpning på mig ja har slutat uppdatera förut kanske de var 3 inlägg per dag nu har de bara vart 1 de senaste dagarna.
iallafall kan ja berätta om min dag, mamma råka väcka mig när hon blåste håret vid 6 tiden men ja lyckades somna om och vaknade runt halv 12 istället och gick ner och satte mig vid teven och bara hade de skönt.
sen ringde ja simon och bad han komma me pizza till mig och så skulle vi fira våra 9 månader idag ist. på fredag för då ska ja vara me min släckt och sen kanske träffa tova :) vi har inte vart på jättelänge vi gled isär och sen dess har vi knappt pratat sist vi prata var vid klippan och den dan bestämde vi oss att hitta på nått nåndag.
jag och simon åt pizza när han kom och sedan gick vi upp och vila båda vi var jättetrötta.
när vi vakna vart de att sitta vid teven igen och sen åkte vi till affären köpte lite godis och en varsin glass och plantjord till min mamma. simon ville att ja skulle me han hem men ja känner att ja orka verkligen inte ta bussen till gyttorp.
just nu sitter jag och kollar på Desperate housewifes me mamma och bror, senare vet ja inte vad ja ska hitta på men men de lär väl att visa sig senare.
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0