Tisdag.

Idag vart de ingen sovmorgon för mig för kvart över 8 gick bussarna till lindeskolan klass D,E.F var de som åkte vi var på så kallat "miljöbesök" de var jättekallt att gå runt överaltt jag hade bara leggings kjol och t-shirt och en jättetunn jacka.et
Inatt åker min cissi och min hanna till turkiet i hela TRE veckor.. snacka om att sakna mina skönheter..
Gud vad jag stör mig på en viss person i min klass hon har blivit så himla mycket förändrad och bitchig vad man än säger blir det kolla snett och allt e fel.
jag vill ha den kompisen jag blev kompis me när vi gick på dagis men inte då..
de känns som vi inte känner varann längre..
Idag gick jag hem från skolan med grym magvärk, de e helt sjukt jag har haft ont i magen i minst en månad nu kanske måste fixa till lite tillskott osv.
jag längtar absolut inte till skolan imorn ska typ dansa breakdance hela förmiddagen sen ska vi kolla på bio tror de va patrik 1,5 efter det skulle vi göra mackor tiil på torsdag för vi ska till karlskoga.
när jag kom hem från skolan idag la jag mig på soffan o grät dels för att jag kommer sakna cissi och hanna och jag hade så himla ont i magen sen la jag mig och sov mamma väckte mig då var de mat sen sov jag igen och vakna runt 9 kollade på desperate housewifes.
De känns som jag inte har träffat simon på jättelänge, de känns jättejobbigt utan han, Simon jag älskar dig :)
vi ses nog imorgon men jag kan nog inte komma till han för pappsen jobbar och jag slutar sent och hinner vara där en timme innan bussen går hem så jag vet inte, jag tror inte han har lust att komma hit.
Hade pratstund me en gammal vänn iigår de behövdes verkligen aja nu ska jag upp och dusha haha och sova igen.
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0