Torsdag, skolavslutning.

Vakna vid 6 halv 7 och sminka mig och sånt sen åt ja frukost och efter de klädde ja på mig min klänning,
tyvärr så hitta ja inte sladden till mobilen men kankse hittar den nån annan dag.
Jag fick skjuts av min bror till skolan, de var typ inga där ja var jättetidig.
men tillslut kom de lite folk och tiden rann på och sen gick vi till kyrkan.
Kören sjöng jättefint, när jag hörde gry karlsson börja ja nästan gråta hon var grymt duktig villket kattis också var.
efter kyrkan gick vi till klassrummen och fick våra betyg, jag fick G rakt igenom men till 9an e jag taggad.
när ja kom hem satte ja mig framför teven och jag hade tydligen somnat jag vakna av att nån blåste mig i ansiktet och så öppna jag ögonen så såg jag ett stort aniskte ja skrek till och börja nästan gråta men sen såg ja ati t de var simon.
vi gjorde inte så mycket har inte mått någe bra idag så jag somna igen ,tycker synd om simon.
När simon åkte hem satte jag mig vid datorn och prata me annica sen åkte jag hon o johanna ut lite o träffa lite folk.
Imorgon ska ja träffa Tova en liten stund jag sen senare ska jag vara me simon, sen ska ja nog sova hos han.
just nu sitter jag och kollar på 2 1/2 men  ska väl kila upp och sova snart.
Jag har jätteont i halsen och i lungorna hoppas de inte blir lunginflammation de vill jag absolut inte nu till skolavslutningen.
- puss

Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Hej Hopp!

Allt väl med dig idag?



//Kram Milly ღ

2009-06-12 @ 07:56:13
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0