citronvatten,tv och blogg

Kom hem från skolan för ett litet tag sen, nu sitter jag i soffan och kollar på tv och dricker lite citronvatten och min katt ligger här brevid mig.skoldagen har gått fort, men so lektionen (den sista lektionen) var seg, jag vart klar med mitt ukraina arbete trodde jag men de arbetet skulle vi jobba med hela tiden tills sommarlovet så jag får nog skriva en hel del mer, jag som tyckte att de var asbra och hade skrivit massor menmen . Jag är snart klar i slöjden med en svart sidenklänning.
Sen funderar  jag på ska jag ha kvar mitt röda hår ni som vet hur de ser ut eller ska jag ha ljusbrunt med blonda slingor?
Nu ska jag fortsätta att sitta vid tvn och ta det lite lugnt sen ska jag på kalas hem till josefin och äta tårta me hon simon och några till tror jag kommer kanske bilder senare om jag hittar min kamera sladd som min bror har slarvat bort.
- puss

Kommentarer
Postat av: egor

tycker att du ska färga det som du sa =)

2009-05-11 @ 16:46:55
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0