Gårdagen och lördag.

Igår vart det flera timmar i örebro, jag hittade trots allt lite kläder
en skolavslutningsklänning, svart body, svart t-shirt, en sorts skinnjacketröja, randig topp, två cardigans , avfärgning, och en söt virkad kofta, jag tror de var allt haha :)
träffade även sanna och annica i örebro igår. när vi kom hem från örebro åkte jag och mamma till stan och kolla skor men de fanns inget som passa, efter det gick vi till ica och köpte färg och sedan gick vi och sola, när vi hade solat klart spöregna det ute så pappa kom och hämtade oss. Lite senare hemma sen avfärgade jag mitt hår och de vart KNALLORAGET.
Jag vaknade tidigt idag med jag vaknade runt halv 10 och då gick jag upp satte mig vid tevin och sen gick jag upp och färade mitt hår det ser lite oraget ut fortfarande  :S jaja slingor i de kanske ser OKEJ ut..
alldeles nyss hörde jag hur de var nån ute på verandan så jag gick ut i köket smygandes för att kolla vad de kunde vara så pangar det till och en stor fet kråka flyger i väg, mamma hade ställt ut kött för att de skulle tina och den kråkan hade försökt att öppna förpackningen fyfan vad rädd jag blev.
vid tvåtiden kommer simon tror jag?
och lite senare kommer pillan albin patrik och antero och ska äta här sen blir det nog att glo på robinson.
- puss

Kommentarer
Postat av: egor

älskar kråkor!

2009-05-23 @ 13:15:35
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0