Jordgubbar :)

jag och simon satt och kolllade på pippi för ett litet tag sen :)
JAG ÄLSKAR PIPPI.
Mamma kom hem med jordgubbar och det ger känslan sommar verkligen :)
jag och simon har inte gjort nått speciellt idag vi skulle baka men kakaon var slut så då ville vi inte,
mamma hade redan städat mitt rum när jag skulle gå upp och städa, det var lite snällt och så :)
nu ska  jag och simon gå upp och vila lite .
- puss

Dagens klädsel är :
boyfriendjeans: gina tricot minns inte vad de kosta
en vit tröja med ränder: gina tricot 149 kronor
lägger inte in bild för jag lyckades inte få någon bra lägger ist, in en bild på de supergoda jordgubbarna (A)


Kommentarer
Postat av: egor

åh jordgubbar skulle jag inte tacka nej till ;O

2009-05-21 @ 12:18:12
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0