Måndag.

Dålig uppdatering idag, jag har varit så trött och seg idag.
vi hade inställd spanska så vi hade håltimme där sen var lunchen efter spanskan och sen en till håltimme, jag funderade på att gå hem men de spöregna så jag ångra mig.
efter skolan hade jag kvarsittning, jag fattar inte hur jag kan ha fått de men men.
min topp och klänning från HM kom idag, klänningen var inte lika fin som på bilden men den blir nog bra som strandklänning.
när jag kom hem gick jag och la mig sen väckte mamma mig och då var de mat,
vi satte oss vid teven och kollade på talanguttagning till semifinal och smash into pieces gick vidare även där :)
nu ska jag kolla på project runway och i pausen ska jag ringa min simon.
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0