Onsdag.

hej, skolan gick ganska fort idag med vi ska ha brandövning med rök och så fick brandlarmet och jag och cissi vart asglada haha vi ville ju ha brandövningen men endå så var de ingen rök när vi koom ut så var det nån som hade tänt eld på en papperskorg.
Efter skolan tog jag med cykeln och cissi och kollade på skor efter det cykla jag hem till mormor och morfar och fika (morfar fyller år ) grattis :D sedan åkte jag mamma och pillan och köpte ett par "slit och slängskor" ett par svarta ballerina tills jag har pengar och åker in till örebro och köper några par andra skor.
Nu ska jag övertala mamma att betsälla lite kläder åt mig :)
- puss

Kommentarer
Postat av: egor

vem vare som tände på? :O

2009-05-13 @ 19:46:13
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0