Tisdag.

Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag och lyssnar på smash into pieces Love i't
gå in och lyssna :) http://www.myspace.com/sm4shintopieces
Imorn är det musikpresentation och kemiredovisning jag funderar på om jag ska spela upp dom ;)
kemin handlar om färg, kan redan allt så behöver inte plugga men kanske lite bara, ska städa lite och sånt idag.
Idag har jag och älskling 8 månader synd att vi inte kan ses idag men vi ses nog imorn ist och firar då :)
på fredag blir det fram med telefonen och platsade framför teven och ringaringaringa och rösta på smash into pieces :D:D
Jag ska vara helt ärlig jag blir så irriterad på alla som klagar på kissie jag tycker om hennes blogg okej kanske inte videoklippen hon låter lite överdriven där men jag tycker om hennes inlägg alla som säger att : hon tar allt från desireé nilsson och att hennes blogg har blivit så mycket dåligare när desireés blogg stängdes ner det tycker inte jag men de e ju vad jag tycker.
Tova jag riktar  inte bara in på dig de e andra som tycker de me :)
-puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0