Tisdag eftermiddag.

Skolan var jätteseg idag, jag e jättetrött funderar på att vila lite..
mamma hade lagt en lapp att gräsmattan behövdes klippas men jag  orkar verkligen inte idag.
får se om de kanske kan blir imorn om inte nån av mina bröder kan klippa den, vädret e ju inte det bästa heller.
Jag har fysikprov imorn så jag borde nog plugga lite också jag orkar verkligen inte.
Tur att skolan snart är slut iallafall.
Jag behöver åka in till örebro och köpa skor till både skolavslutning och vanliga.
jag vill ha typ som gladiatorskor med en rejäl klack.
jag funderar på om jag ska beställa löshår vad tycker ni?
Jag saknar min Simon men tyvärr måste jag ju pugga så vi ses inte idag, imorn kanske? :)
jaja nu ska jag dricka citronvatten kolla på family guy och vila lite.
- puss

Kommentarer
Postat av: egor

löshår ska det va!

2009-05-26 @ 18:28:07
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0