Tisdag

Nu har jag kommit hem från skolan, redovisningen gick bra.  Dagen började med teknik som gick hyffsat fort efter det var det spanska och redovisningen sen var det mat och det var nån skum kycklinggratäng och efter maten var det svenska och jag skrev klart min redovisning om boken "skriet från vildmarken"  sedan var de so där håller jag på och skriver nått brev som jag sk låsas att jag har flyttat från sverige till ukraina osv. sista lektionen var matte o jag och cissi åt godis vi slutade 10 minuter tidigare en vad vi skulle så det var skönt.
snart kommer simon till mig jag har ingen aning om vad vi ska göra men vi hittar nog på nått.

Jag har så himla ont i magen har haft de en lång tid nu.. kankse borde kolla upp det, men jag är ju rädd för doktorer så det kan bli lite svårt.

jag är så himla glad för att min hy blir bara bättre och bättre förut var jag ett finnmonster nu har jag mycket mindre kan bero på produkterna och att jag inte äter lika mycket godis och att jag dricker mycket mer vatten men jag e verkligen lycklig.

men nu ska jag laga till lite kinamix

- puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0