Torsdag.

Torsdag idag segaste dagen på veckan i vårat schema, den gick ovanligt fort idag tycker jag.
idag ska jag bara ta det lugnt jag e jätte trött jag är jätteförvånad över att våran klass inte har en enda läxa eller prov vi har det typ jämt haha :)
jag hade spanskaläxa idag gick ju inte sådär bra så jag kanske sabbade mitt VG men men .. sånt e livet.

ååh vad jag vill ha ett par vita sommriga converse jag e ju själv me och tävlar så nu hoppas jag (A)
gå in och tävla ni med om ni vill ha chansen http://allshopping.blogg.se

igår beställde mamma en topp och den oranga tunikan med leopardmönster åt mig
toppen var vit med röda ränder.

nu ska jag göra nått att äta tror jag
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0