YEAHFESTIVAL :)

Vakna jäääättetidigt idag jag vaknade runt 8 :o
jag e taggad för ikväll, jag och cissi åker in vid kvart i 1 går lite på stan (ska köpa en tröja och morsdagpresent)
ska ner på "stan" i nora snart ta ut lite pengar och bror min ska köpa nått till skolavslutningen.
jag sitter just nu och äter jordgubbar har även ett glas iskall cola här brevid mig.
Det är typ 25-30 grader ute idag men efter som vi ska vara där till halv 11, 11 ikväll tog jag ett par långbyxor som jag dragit upp lite och sen när de blir kallare mot kvällen blir det nog att dra ner dom ;) smart va (A)
jag ska även ha mina nya skor men jag tar nog med mig mina converse också det blir nog skapligt jobbigt me dom höga klackarna i ca. 10 timmar.
jag mobilbloggar lite senare när vi sitter där med allt folk , åååh längtar :)
- puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0